Често задавани въпроси
Тук може да научите повече за HeRMeS eXpress – цялостното HR решение за малки и средни компании.

Какво означава софтуер като услуга (SaaS)?
„Софтуер като услуга“ (SaaS) означава използване на софтуерен продукт под наем, без необходимост от инвестиции в инфраструктура, лицензи и наемане на високо квалифицирани ИТ специалисти, които да ги управляват.
Ползването на „софтуер като услуга“ ще ви позволи да оптимизирате разходите, като заменяте цената за лицензиране и поддържане на закупен софтуер с фиксирана месечна такса за наемане на стандартизирано решение, базирано на най-добрите практики.
За какви фирми е предназначен HeRMeS eXpress ?
• HeRMeS eXpress e облачен HR софтуер, предназначен за малки и средни фирми.
• HeRMeS eXpress e предназначен и за фирми, за които управлението на човешките ресурси е един от основните им бизнес приоритети. Тези организации ще получат с HeRMeS eXpress високо автоматизирана система за УЧР, в която са вложени най-добрите практики от нашия 25-годишен опит.
• HeRMeS eXpress е за фирми и организации, които искат да предоставят ефективен инструмент за реализация на политиката за управление на човешките ресурси в ежедневната работа на своите ръководители, а не това да бъде ангажимента само на специалистите по човешки ресурси.
• HeRMeS eXpress е за фирми и организации, които искат да предоставят бърз и надежден достъп на своите служители до тяхна лична и служебна информация.
С какво се различава HeRMeS eXpress от другите подобни продукти на пазара ?
Пазарът на SaaS решения за управление на човешки ресурси в България тепърва се развива. Наличните на пазара чужди решения са ориентирани към компании с над 1000 служители.
HeRMeS eXpress е единственият цялостен HR софтуер за малък и среден бизнес, с максимално опростен интерфейс и автоматизирани работни процедури.
Българските SaaS продукти за УЧР са основно с фокус върху администриране на служителите и изчисление на възнагражденията. За разлика от тях, HeRMeS eXpress автоматизира управленските процеси, които носят значителна добавена стойност.
Голямо предимство пред българските системи е, че HeRMeS eXpress е напълно интегрирано решение – може да използвате само един отделен модул, но когато решите да добавяте още един или повече модули, HeRMeS eXpress гарантира, че те ще се интегрират напълно с първия. Всички данни се въвеждат само един път и се използват от всички модули, където са необходими.
Благодарение на интуитивния Self-Service портал (портал за самообслужване), всички служители в компанията имат достъп до информацията си и ключови процедури по всяко време и от всяко устройство. Заявката за отпуск, болничен, работа извън офис и още други услуги се случват изцяло онлайн.
Каква е процедурата за заявка за достъп до системата?
Необходимо е да изпратите заявка на адрес hermesexpress@technologica.com или през страницата за контакти, като в заявката посочите желания от Вас модул или модули, броя служители и период на използване. В рамките на един работен ден на посочения от Вас e-mail адрес ще получите конкретна ценова оферта и условия за плащане. Отново в рамките на един работен ден след като заплатите сумата на Вашия e-mail адрес ще получите основен администраторски профил, с който може да създавате други администраторски и потребителски профили. След тези лесни стъпки можете да започнете работа с HeRMeS eXpress.
Може ли системата да бъде използвана и от чужденци?
Да, биха могли да използват системата.
Self-Service порталът, който е предназначен за всички служители и мениджъри във фирмата, е с интерфейс на български и на английски език.
Как да отразя спецификите на отрасъла, в който работи фирмата?
Възможно е отразяването на специфики в дейността на дадена фирма, свързани със списъци, номенклатури, избор от предварително дефинирани параметри (например, дали да има заместник в процедурите за заявка на отпуски или не) и др. Тези специфики се настройват от самите вас при стартирането на работата със системата.
Ако платя за по-дълъг период, ще получа ли отстъпка?
Системата се предлага с месечен абонамент, който се заплаща предварително. Ако заплатите за 12 месеца, ще получите значителна отстъпка.
Как мога да разширя обхвата на ползваната услуга?
Вие можете да разширите обхвата по всяко време, независимо дали става въпрос за увеличаване на броя обработвани служители или наемане на нов модул.
Достатъчно е да изпратите заявка на e-mail адрес hermesexpress@technologica.com или през страницата за контакти.
След един работен ден, на посочения в заявката адрес ще получите ценова оферта и условия за плащане. Отново един работен ден, след като заплатите цената, ще получите желаното от вас разширение на системата.
Как да използвам данните в системата за изчисляване на възнагражденията?
Вие можете да използвате справките, за да имате всички данни, които са необходими.
Още по-удобно за вас би било, ако се възползвате от нашето предложение за аутсорсинг на възнагражденията, интегриран с услугата HeRMeS eXpress. Така елиминирате всички рискове от загуба на данни, защото няма да се налага двойно въвеждане или пренасяне на данни в различни системи.
Какво да направя при изтичане на абонаментния период?
Ние ще се погрижим за всичко.
Пет работни дни преди изтичането на текущия абонаментен период ние ще ви изпратим напомняне с цената за подновяване на абонамента за същия период и начините за плащане. Вие трябва да заплатите цената на новия абонамент до изтичането на стария. Всички въведени от вВас данни, номенклатури и направените настройки са запазени и вие продължавате да използвате системата.
Колко време съхранявате данните ми?
Всички данни, които вие въвеждате в системата са лични данни по смисъла на действащия Закон за защита на личните данни и приложимата европейска директива (GDPR).
Ние обработваме тези данни в качеството на оператор на лични данни и спазвайки споразумението за обработка на лични данни публикувано на този сайт. Ние съхраняваме вашите лични данни през целия период на абонамент. По всяко време вие може да си изтеглите копие на всички въведени от вас данни в системата. В случай че прекратите използването на услугата, данните ви ще бъдат съхранени при същите условия за срок от 30 календарни дни. След изтичане на този срок, всички данни ще бъдат изтрити.
Не намерихте отговор?
Ако не сте намерили отговор на въпросите, които имате, моля не се колебайте да изпратите запитване. Ние следим внимателно вашите въпроси и предложения и ще се свържем с вас в удобно за вас време.
Ако желаете да видите функциите на системата, нашите консултанти са на ваше разположение. За нас е удоволствие да направим online демонстрация на всичко, което представлява интерес за вас.