Знаете ли, че може да надградите вашата система за контрол на достъпа и ефективно да управлявате присъствието на служителите ви?
Модул „Отчитане на присъствието“ на HeRMeS eXpress автоматично използва данните на Системи за контрол на достъпа и ги визуализира в удобен интерфейс.
Но с него може да постигнете много повече.
На 28 юли 2021 г., съвместно със Сектрон, организирахме уебинар, на който представихме възможностите на модул „Отчитане на присъствието“ на HeRMeS eXpress и как чрез него компаниите разполагат с гъвкав инструмент за ефективно управление на присъствието на своите служители.
В рамките на два часа нашият екип демонстрира ключовите функционалности на системата, сред които:
- Настройване на параметрите на работното време и връзката със системата за контрол на достъпа;
- Визуализация на данните за присъствието в индивидуален и екипен Календар;
- Изготвяне, одобрение и консолидиране на Форма 76;
- Автоматизирани процедури за заявяване и одобрение на отпуски, регистрация на болнични, работа извън офиса;
- Визуализация на данните за отпуски, болнични, командировки и други в индивидуален и екипен Календар;
- Управление на графици и смени и отчитане на присъствието с данни от системата за контрол на достъпа.
По време на демонстрациите участниците в уебинара се включиха активно с въпроси.