Разработена е напълно НОВА функционалност и Self Service процедури, които дават възможност за съгласуване на заповеди за командировка с всички заинтересовани страни в една организация – пряк ръководител, отдел Финанси и отдел Логистика при необходимост.
След стартиране през нова карта в Self-Service портала, модулът позволява избор на формуляр за страната и чужбина, избор на дните в командировка от календар, въвеждане на повече от едно място за посещение, заявяване на аванс и транспорт, поддържане на клиентска номенклатура с признати разходи, автоматично извеждане на номер на заповедта за командироване след одобрение и автоматични писма към включените в процеса роли.
Служителят може да разпечата заповедта си преди пътуването, а след завръщане – да отрази през Self Service разходите в същия формуляр.
В Екипния календар е видна информация за всички заявки за командировки и одобрените такива в съответния цвят и щрих от легендата със събития.
* Визуализираните в изображенията и демонстрациите данни не са реални.
Модулът изисква наличието на въведени данни за организационна структура и назначения в HeRMeS eXpress, част от модул Администриране.
Повече информация ще намерите тук, а при желание за демонстрация или конкретна ценова оферта, моля, свържете се с нас.