Какво ново в HeRMeS eXpress: Информиране на служители при подаване на Заявка за отпуск

Какво ново в HeRMeS eXpress: Информиране на служители при подаване на Заявка за отпуск

С новата възможност към настоящата функционалност Заявка за отпуск в Self-Service, вашите служители имат възможност при въвеждане на заявка за отпуск да добавят колеги, които да бъдат информирани за отсъствието им.

 новата възможност към настоящата функционалност Заявка за отпуск в Self-Service, вашите служители имат възможност при въвеждане на заявка за отпуск да добавят колеги, които да бъдат информирани за отсъствието им.

Служителя/лите се добавят с помощта на бутон ДОБАВИ.
След одобрение на заявката за отпуск от ръководителя, служителите от този списък ще бъдат информирани с автоматичен e-mail.